Arkadaşlar ben 19 haftamda yavaş az az hissetmeye başladım pıt pıt gibi 21 haftada biraz daha net hissettim ama öyle sürekli olmuyodu geceleri ve sabahları vs hissediyordum oynadığını falan iki gündür kan sulandırıcı kullanıyorum göbekten . Dün daha yoğun hissettim iğneden sonra hareketlerini . Ama bugün okadar degil tatlı falanda yedim bir kaç hissettim ama yoğun değil okadar normalmi bu haftalarda ne zaman tam anlamıyla sürekli hissederim