Aycasusam Merhaba 5+3 gebelik mevcut bugün öğleden sonra alt karın bölgesinde kramp şeklinde ağrı mevcut neden kaynaklanır bilginiz var mı
HanifeAhmet Aycasusam rahim büyüdüğü için oluyor çok normal canım ağrılar devam ederse bir idrar testi de yaptırabilirsin enfeksiyon da neden oluyor
Nmhrkl Rahmin büyüyor canım. Bebek yerleşiyor. Bende aynı sıkıntıları yaşıyorum. Çok sık keskin ağrılar olursa aşırı lekenme falan doktora görün. İdrar yolu enfeksiyonu da olabilir
Nk06 Normal canım bana da kan gelmediği sürece korkma dedi doktor rajim büyüğüdügü için oluyor ilk 3 ay normal
Yazilimcianne Benim inanılmaz bi karın ağrım vardı adete dört günüm vardı betam 291 çıkmıştı ve bence tek belirti şiddetli karın ağrısı korkma bi hafta daha çekeceksin sonra hafiflicek ben 11 deyim ara ara kramp giriyo
nefesyy ben de 5+1 ve dediğiniz gibi ağrım var 1 saat ağrım yoksa 2 3 dakika şiddetli şekilde gelip gidiyor doktora gitmedim daha ama normal olduğunu düşünüyorum ben