Kızlar son 3-4 gündür çok kötüyüm yemek yapmak bile eziyet gibi geliyor hiç iyi değilim bugün kan verdim zaten her ay rutin verilmesi gerekiyor geçen ay verdiğimde değerlerim gayet iyiydi var mı benim gibi olan yapılacak bişey var mı yoksa böyle mi olacak artık 👀