Kızlar 31 haftalıgım ve ilk defa sabah kalktıgımda tisörtüm ıslanmıstı ve gün icinde bu hep devam etti internetten arastırıyorum bazı yerlerde erken doğum vs gibi şeyler yazıyor bu doğrumu ilk gebeliğim ve sorguduğum arkadaslarımda hic böyle bisey olmamıs :(