Asdfka_1 Hanımlar doğum yaptıktan sonra emzirme parası için bir yere başvuru yaptınız mı ? Hani şu 316 TL olan ücret .
Buseyllzr hunilimom bu ücret herkese veriliyor mu peki ? Benim eşim memur ben çalışmıyorum alabilir miyim mesela ?
Rabiaatik Buseyllzr istedigi kadar memur olsun cnm her dogum yapan kadin aliyor emzirme parasida aliyor dogum parasida
hunilimom Buseyllzr evet canım eşinin mesleği önemli değil doğum yapan her kadına veriliyor süt parası eşinin SSK li olması gerekiyor
Rabiaatik Bebek-01 dogumu yaptiktan sonra sogortaya bas vuruyoesun dogum belgesiyle birlikte 1 qy icerisinde yatiyor postane paran cnm
Kirmizibalik1 Sadece bir kereye mahsus mu sut ve dogum parasi alınıyor?. Calismayanlar da herkes alabiliyor mu. Isten ayrildim🥴
Rabiaatik Kirmizibalik1 ewet herkez alabiliyor sadece 1 kereye mahsus dogumu yapiyorsunuz dogum belgesiyle sigortaya gidiyorsunuz