Bendede prilam.hic işe yaramadı o yüzden zofran kullandım yani dediğiniz ilaç ben kendim hemsireyim yaklaşık 14. Haftaya kadar iki güne bir serum şeklinde alıyordum tablet bile etki etmiyordu şimdi 35. Haftamdayim hala mide bulantılarım var tableti kullanıyorum şimdide çok şükür bebeğimde de bişey yok