Ben ilk doğumumu devada yaptım Mustafa sürücü deva hastanesi çok çok ilgili ve güxel temiz ikinci bebeğime hamileyim Mustafa sürücü hocayı çok seviyorum çok ilgili bir doktor Şuan vitaline hastanesinde görev yapıyor nasıl bir hastane bilmiyorum ama ben Şuan yine devaya gidiyorum hem güxel temiz rahat ve fiyatı uygun FAHRUN NİSA SEVİNÇe gidiyorum devada 265 tl muayenesi ama benim sigortadan kaynaklı sanırım 215 tl alıyorlar doktordan memnunum şimdilik büyük ihtimalle ikinci bebeğimi de devada doğururum bu arada benimki sezeryan