Kbraylc Merhaba 15 haftalık hamileyim ilk gebelik testim kayboldu bende bir tane yapayım anı kalsın diye tekrar yaptım bir çizgi silik çıktı sizce neden olabilir bi kaç gündür ağır grip atlatıyorum doktora gitmedim
guzelanne01_ Kbraylc benimde testim silik çıkar canım niyeyse bende senin gibi 2 ci kez senin haftalarında yaptım silik çıktı🙈🙈Şuan hamileyim yine silik
Bebekdelisi Kbraylc benım duyduğum gebelık haftası ılerledıkce hatta sona dogru hepten sıpsılık yada hiç çıkmadığı hanı nasıl kan bile cok ileri dönemde düşük cıkıyor
Burcuuuuu Kbraylc belli bı haftadan sonra beta artmiyor o yzuden bulanti felan geçiyor diye duymuştum