Tugbasaka bence sütün varsa yetmeyeceğini düşünmüyorum mamalar bebekleri sersemlettiği için uykuya daldıklarını düşünüyorum ben huzursuz olabilir senin kokuna tenine ihtiyaç duyuyo olabilir kollarını hareket ettirmesi uykuya geçişini zorluyo olabilir kollarını sen ellerinle tutup hafif pışpışlamayı deneyebilirsin benim kardeşim de kundak yaptirtmazdi bizde kollarını iki yanında tutup hafifi sallardık uyudu dene istersen ama mama en son çare olsun ki zaten bebegin kilosunu tekir ediyor sağlık ocağı gerekli kiloyu almazsa onlar der ek olarak mama ver diye ne güzel sütün varmış maşallah