Kızlar bebeğim 1 yaşında ama 2 gün önce öğle uykusundan sonra kalktığında sesi kısık ve daha farklı çıkmama başladı bende geçer ağladığı için veya bağırdığı için öyle olduğunu düşündüm ama bugün 3. Gün ve bir iyileşme yok aşırı bir değişim yok ama farkedilcek kadar farklı çıkıyo sesi internette çok araştırdım ama iç açıcı bi bilgi yok bi telaş yaptım neden geçmiyo vs diye bu arada hasta da değil, bu yaş grubunda Kİ çocuklarda normal mi yoksa direk doktora mı götürmeliyim ben fazla endişeli anneyim yani herşeyde götürüyorum eşimde hastalık salgın zamanı hastaneye götürmemen gerektiğini çocuk ağlıyo bağırdığı için telaş yapıyosun diyo falan ama tabi benim resmen paniklerim tutuyo