Hangi şehirdesiniz, kaç haftadasınız bilmiyorum ama ben Ankara’da yaşıyorum hem özel hem devlet takipliyim 36. Haftadayım. Son 4 haftadır falan gidiyorum devlete, doğumu devlette yapabilmek için. En son iki gün önce gittim bebeğim yan duruşlu olduğu için eğer dönmez ise sezaryene alırız dedi. Devlet hastanesinin kabul etmeme gibi bir durumu olamaz. Hiç olmazsa acilden giriş yapacaksınız mecbur kabul edecek. Eğer sezaryenlik bir durumsa direkt sezaryene alırlar. Ayrıca ciğer geliştirici vurdularsa daha erken hafta olmanız lazım hemen devlete randevu alabilirsiniz takipli olmuş olabilirsiniz diye düşünüyorum. Hatta bana doktor nerede takipliydin dediğinde randevu bulamadığım için bir çok hastaneye gittim dedim.