Sanal_koala00 Kızlar bu ayın 28 nde Tetanoz aşım var 2. Dozu, bazı sebeplerden dolayı 30 unda gidebileceğim asm ye sizce 2 gün geç yapılır mı aşı yoksa günü gününe mi olmalı?
Ftmnr_35 Sanal_koala00 benimde 3 Aralık’ta 2. Dozu. Hemşire hafta sonuna denk geliyor pazartesi yani 5 Aralık’ta gel dedi. Sakıncası olsa öyle demezdi herhalde. 2 Aralık cuma günü gel derdi.
Lokumum9593 Sanal_koala00 ben de 3 gun gec yaptirdim c.tesiye denk geliyordu salı gunu yaptirdim sorun olmadi.