Tugcesena Arkadaşlar merhaba 18+2 günlük hamileyim. Pregnomu kullanmaya devam dedi doktorum. Yaklaşık bir buçuk aydır kullanıyorum. Sizler ne zaman bıraktınız? Bu ilacı ne zaman bırakıyoruz acaba?
Ays19Ays Tugcesena ben 18+1 haftalığım devam ediyorum onu bence hiç bırakmicaz sonuçta ilaç değil takviye 😊
Tugcesena Ays19Ays ya öyle mi diyosunuz 🥰 olablir valla sormayı unutmuşum doktoruma. Sizde de kasık ağrısı alt karın sancısı flan oluyor mu? Arada bir
Ays19Ays Tugcesena evet o takviyeyi ihmal etmeyin 🤗olmaz mıı kasık ağrısı bu hafta çok başladı sol tarafım özellikle doktoruma sordum gayet normal bebek büyüdüğü için dedi hatta bi tarafın bi yerden daha çok ağrır dedi ve ilerleyen zamanlarda daha da artacakmıs
Tugcesena Ays19Ays ya ben çok tedirgin oldum idrar yolu enfeksiyonu olablir flan dediler çok şükür tahlil de verdim sıkıntı çıkmadı 😍 Allah ım korusun minnoşlarımızı 🙏🧿