Hafize94
Arkadaş merhaba geçen haftalarda 7 gün çok şiddetli kanamam oldu dış gebelik vs. Dediler sürekli takip altındaydım. Bu gün ise doktora gittiğimde bebeği ve keseyi görüyorum dedi ultrason fotoğrafını bile verdi. Biz okadar şaşırdık ki. Ve bebeklerin ikiz olup birini kaybettiğimi şuan ise diğerinin sağlıklı olup olmayacağını bakıcaZ dedi. Ama bide beta hcg değerim 450 lere düşmüştü bu gün 500 olmuş yine. Bu nasıl birşeydir ben anlayamadım resmen mucize gibi..