zeynepaylaipek Duaammm1 planlama ne oluyor merak ettim bende ikinciye hamileyim pat diye hamile mi kalmışım ben niye planlamadim😀😀
Duaammm1 guzelanne01_ benm de bir kizim var allahim nasip ederde bir de oglum olsun istyrm 2 gebelik dusunuyrm☺️
guzelanne01_ Duaammm1 hıım ben sayfa ile değil doktorumla planlamıştık kızımda Aynı metodu Tekrar şuan hamilelimde uyguladım☺️
Duaammm1 zeynepaylaipek kiz nette flan hep yaziorlar planlama flan iliski gunleri flan veriolar liste yapiolar ☺️