Likayolcusu MasalAtasoyy gebelik var eet ama sağlıklı olup olmadığını 2 günde bir kan vererek anlarsınız hayırlı olsun
efflz MasalAtasoyy merhaba benimde adet gecikmemin üzerinden 2 gün geçti beta değerim 20 çıktı çok korkuyorum daha önce bir dış gebelik bi kürtajım oldu 😢 sabahtan beri ağlıyorum