ozgegundogdu1903 15+2 hamileyim bugün cinsiyetimizi öğrendik kızımız olacak 🌸hiç kimse bilemedi herkrz erkek demişti ☺️ kız bebek isim önerilerinizi bekliyorum
adn111 ozgegundogdu1903 öncelikle hayırlı evlat olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 💗 herkesin erkek dediğin ultrason resmine bakabilir miyim acaba 😊 isim olarak Güneş veya Miray olabilir
efeduru ozgegundogdu1903 güneş ismi bence çok güzel benim ablammin kizinin adi eger koymasaydi ben koyardim 🥰
ozgegundogdu1903 adn111 nasıl yükleyebilirim fotoğrafı buraya daha önce eklemiştim ama unuttum suan tekrar nasıl olduğunu ☺️
ozgegundogdu1903 Tuccceee hamile kaldığım günden beri 100 kişi yorum yaptıysa 100 ü de erkek dedi birde Gülşenmustafa diye bi kullanıcı var ondan rica etmiştim ama o da erkek demişti kız çıktı 😍☺️
adn111 ozgegundogdu1903 forumda sol üstten 3 cizgi var orada resim yükle seçeneğine tıklayıp istediğin resmi seçiyorsun bağlantıyı kopyalayip burada yapıştır diyosun canım 🌸
adn111 ozgegundogdu1903 aa evet kafa yapısına göre bende erkeğe benzettim demek ki her şey her bebekte geçerli olmuyormuş kimsenin bilmemeesi bundan olabilir😂