efflz Merhaba düzenli adet gören birisiyim daha önce bir dış gebelik ve bi kalp durmasından dolayı kaybım oldu. Adet tarihim 2 gün gecikti ve bugün kan testi yaptırdım 20 çıktı iki gün sonra tekrar kan vereceğim ama bu değer beni korkuttu normal mi
Eldgrn efflz geç döllenme olmuş olabilir canım korkma önemli olan 2 günde ortalama iki ye katlanmasi lazım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰 ben 5.67 ile öğrendim
guzelanne01_ efflz geç döllenme olmuştur canım korkma bende reglım geçtikten sonra yaptırdım 24 ekimde olmam gerekti olmadım 1 kasımda yaptırdım betam 399 çıktı
Withaysa efflz regl günümden 3 gün önce 15 ile öğrendim şuan kalp atışını da duydum 🙂 Beta takibinizi yapın 🥰
efflz Withaysa Eldgrn merhaba kızlar bugün 2 gün önce verdiğim test sonucu 20.6 idi bugün 79.87 çıktı güzel artış olmuş mu
Eldgrn efflz çok güzel artmış canım gözün aydın 7-10 güne gi l doktora gittiğinde keseyi veya bebeği görürsün endişe etme 🥰
Eldgrn Ebruu123 adet düzensizliği var canım bende 38. Gün öğrendim bu değeri doktor kana geçer geçmez öğrenmişsin dedi 28 haftalık olduk şimdi güzel düşün inşallah hayırlı haberler alırsın