SebnemRasit öncelikle çok teşekkür ederim çok iyi yaptın cevaplar benim içimi rahatlattığı gibi çok çok önemli 🥰♥️ Teyzenin umarım gebeliği çok iyi geçmiştir, ben de sadece düşük oldugu zaman kullanılıyor zannediyordum , bugün öğrendim ki miyomun büyümesini engelliyormuş fakat ben geçmişte vajinismus olduğum için böyle şeyleri hemen yapamıyorum ağız yoluyla almak istedim fakat bu yöntemi kabul etmedi alttan almam gerektiğini söyledi ve ben bunu yaptığında bebeğe zarar verir mi ya da ilacı nasıl kullanıcam diye kara kara düşünüyorum çok teşekkür ederim cevabınız için ♥️🥰