Kevser006 evet ilk olacak inşallah. Kuyruk sokumum kırık olduğu için yüzde 90 sezaryen olucam. İstanbulda yaşıyoruz ve yalnızım be eşimin ne benim ailem burda değil. Annem gelecek tabiki ama, o da hasta ameliyatlı biraz zor ve ağrılı bir süreç beni bekliyor. Olsun Allah güç kuvvet verir inşallah 🙏 sen atlatmışsın ne güzel Allah huzurla büyütmeyi nasip etsin bebişini 🌷