Benimde gen testin de 1 tanesi heterozigot çıkmıştı az bişey dedi ama 1 düşüğüm olduğu için riske atmamak için oksapar ve coraspirin başladık coraspirin fazla geldi kanama yaptı vajina dan sadece iğne kullanıyorum göbek ve bacak tan ama korkmayın başlarda morarma yapabiliyor vurmayı alışasıya kadar 🤭