Hilaynur Kızlar 2. Gebeliğim ilki sezeryandı 29. Haftasaya girdim dikişlerimde bi sızlama var sizlerde oldumu
guzelanne01_ Hilaynur ne zaman zaman geçti canım ilk gebeliğinden sızlama olur bence bendende 11 YIL geçti ama zamanla olur bence daha küçüğüz biz
esmasade Hilaynur benimde ilki sezeryan şimdi gene hamileyim 36 haftalık arada oluyor doktora sormadım hiç ama bence normaldır sızıntı şeklinde oluyor sonra geçiyor görümcemde de vardı
Hilaynur guzelanne01_ 5 yıl geçti canım genelde ayaktan üiüttgüm zaman sızlama oluyodu ama bugün öyle bi üşütme durumu yaşamadm aslında