Hemsireanneeeee ysmn1407 ben viomi v5 pro kullanıyorum , çok memnunum çekimi falan harika. Araştırırsan 4 bin pascal çekimi falan var. Fikir olsun 🥰
Ozlem_1993 Saheser hayır 5 aydir kullaniyorum sorun yok harita karıştı birdefa yeniden tanimlattim sadece