Aysenur426868 geçmiş olsun, 2 gün önce bende aynı şikayetler oldu. Boğaz ağrısıyla başladı ateş ve halsizlikle devam etti. Dayanamadım gece acile gittim belki serum takarlar diye fakat acildeki doktor hamile olduğum için ne serum ne de başka bişi yaptı. 25 haftalık hamileyim bu arada. Kadın doğum doktorunuzada gitseniz oda bişi yapamaz dedi anca cok kötü olursanız antibiyotik verebilir dedi. Yalnızca Parol içmeme izin verdi acil doktoru ve bir boğaz spreyi söyledi onuda kullanabilirmişim fakat eczanelerde bulamadık onu, boğaz pastili kullanabilir miyim diye sordum fakat en doğal yazanlarda bile kimyasal olduğu için pastilde vermedi yasakladı. Gribe yakalandığım ilk günden beri hergün 2 bardak greyfurt ve portakal suyu sıkıp içiyorum c vitamini için, aynı zamanda 2 veya 3 diş sarımsak koyuyorum zorla çorbalara pişirirken😔 ve bol su tükettim. Birde boğazım çok kuruduğunda özellikle gece yattığımda ılık su içine 2 tatlı kaşığı bal, sirke ve yarım limon sıkıp içtim 🙏🏻 ve bugün itibari ile daha iyiyim cok şükür, inşaallah yazdıklarım sizlerede iyi gelir ❤