Safiyenurrr Haftadayım sanki adet olacakmışım gibi kasık ağrım oluyor rahim de ağriyor acaba bebek büydüğü için olabilir mi
Mervekara5 Safiyenurrr canım benim de öyle 24+5 im bu hafta hep böyle sorduğum herkes benim birde özellikle sabahları oluyor uyanınca
Safiyenurrr Mervekara5 bende 24+4 üm 😀o kadar hareket ediyor ki o yüzden mi oluyor sabahta karnım ağrıdı
34_busra_34 Yaaa benimde sürekli dünden beri ağrıyor ve bebek sağ tarafa toplanıyor korkuyorum bişey oluyor diye 😞 birde başım çok ağrıyor sağlık ocağına gittim tansiyonumu ölçtürdüm çok şükür normal çıktı o . Ama bebeğin toplanması canımı sıktı 😢
sunmomy sağ kasık ağrısı var bendede doktorum apandistten şüphelendi ultrasonla apandistime bakılacak cok siddetli ağrınız varsa gözükün doktorunuza
34_busra_34 sunmomy apandisitim yok benim geçen yıl ameliyat oldum aldılar. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız zamanında 🤲🏻
34_busra_34 sunmomy benim midemi parçalıyorlardı sanki normalde sağ kasık ağrır derler ama hiç alakası yoktu midem çok ağrıyordu . Ve çok fazla kusuyordu . Su içiyordum çıkarıyordum herşey 12 saat içinde oldu. Ağrım başladı doktora gittim ameliyata aldılar.