Anneadayi3 Merhaba, ilk çocuğumda yamuna latex korse almıştım ama hiç memnun kalmadım, kullanamadım. Şimdi tekrar doğum yapacağım ve toparlayıcı tayt daha rahat olur diye düşünmeye başladım. Önerisi olan var mı acaba?
guzelanne01_ Anneadayi3 korse tayt aldım asla sevemedim aşırı aşırı dar zor nefes alıyorsun 2 saat anca dayanıyorsun ve lavaboda da zor indir kaldır Bence en güzeli korse yada korseli atlet
Harikuya_Su Ben henüz doğum yapmadım kullanmadım ama kuzum bi normal korse birde nedefit in tayt korsesini aldım kaliteli güzel görünüyor denemedim ama öneri üzerine almıştım ben
Anneadayi3 guzelanne01_ hareket etmesi de zor mu peki? Ben korsede çok zorlandım oturduğumda hep göğsüme dayanıyordu. Emzirirken falan çok zor olmuştu.
guzelanne01_ Anneadayi3 hayır çok zor canım hiç rahat değil yine korse daha iyi otururken değilde daha çok ayakta dururken tak