M2k2_i-2 Kızlar 6+3 haftalık gebeyim daha çmce düşüklerim oldu şimdi sanki adet olucakmışım gibi his var ayağa falan kalkınca hareket edince normal mi
Kumsal123m M2k2_i-2 bende adet olcam zannediyordum 3-4 gün adet ağrısı gibi sürdü sonra hamile olduğumu öğrendim gayet normal tatlım
Mavidunyamm M2k2_i-2 bende öyleydim aha şimdi adet olacam diye tuvalete koşardım o kadar ki adet sancısı vardı. Taaa 8. Haftaya kadar. Çok şükür bir sorun olmadı sağlıklı bir şekilde doğdu
Cerennceren Dmles çok normal bebek yerlesiyor adet sancısı oluyor kanama olursa normal değil insanları paniğe sokmayın ben 3. ayima kadar her adet dönemimde sancı çektim vücut alışana kadar oluyor o sanci
Dmles Cerennceren doktorunuza başvurun demenin nesi kötü? adet sancısı hissi var, daha önce de tehlikeli şeyler yaşamış, herkesin hamileliği de aynı olmadığını varsayarsak, burada tek yapılması gereken doktora git görün demek olur.
M2k2_i-2 Yarın doktora kalp atışı için gitcez inşallah herşey yolundadır teşekkür ederim cevapladığınız için kızlar Allah razı olsun 😇