Ecemnurtinel_45 Kızlar adetime 1 hafta var acaba test yapsam cıkarmı adetim gecmeden test yapmıycam dedim ama dayanamıyorum artık sizler nezaman ögrendiniz ?
denizasigi Ecemnurtinel_45 bence bir kaç gün daha beklemelisin.. erken gebelik testi alıp yaparsın eczaneden.. ben ilk öyle yaptım 4 gün kala silik çizgiyle öğrendim. aynı gün kan vermeye de gittim.. hayırlısı olsun
gucluanne80 Ecemnurtinel_45 benim de bat 1 bekliyorum 10 gün kala yapmıştım çıkmadı negatif bugün yeni test aldım sabah yapmamak için kendimi tutamam 🥲🥲 şu an 7 gün var sanırım işte
momqq Bekle canım beklee işte böyle yaptığımız için tutmuyor ya bebisler 🥴 çok kafaya takiyorz unut gitsinn adet tarihini takip etmee kafani bsylerle oyala yksa skıntıdan dolayı da etkileniyorz 🤦🏻♀️