Kızlar 27 haftalık hamileyim oksapar iğne kullanıyorum. Eczacı 1 gün eksik yazmış bugün farkettim. Pazartesi doktorum yazacak iğneyi tekrar ama pazar gününe iğnem yok. 1 gün kullanmasam bir sıkıntı yaşar mıyım acaba? Sizin unuttuğunuz ya da kullanamadığınız oldu mu hiç