Selam hanimlar morelim çok bozuk bebeğimde gelişim geriliği çıktı bazı yerleri 29 dan bazı yerleri karın çevresi vs 32 den falan geliyor.Ben 34+5 e girdim.Trabzona gittim tüm tahlillerim temiz çıktı genetik tahlilimiz temiz çıktı.Su an tekrar kendi doktoruma döndüm kontrolleri sıklaştırdı bugün yine gittim aynı durum 1590 gram büyük ihtimalle erken Doğacak.Bugun doktorum pazartesi yine çağırdı doplerine yine bakılacak duruma göre hafta içi doğuma alacak çocuk doktoruyla konuşup.Gun içerisinde hareketlerini takip edicem 4 saatlik bir dilimde hiç iyi hissetmiyorum kendimi..