ebru345 Erdoğan koca doktora randevu aldım ilk defa gidecem. Hangi doktora gidip memnun kaldınız şehir hastanesinde
Yasminaydemir ebru345 ben Aysun çakar seyrek gidiyorum çok memnunum çok ilgilenyr güler yüzlü konsgan bilgili yani
Elifsu01 ebru345 ben Eren Haytoğlu’na gitmiştim kızımda, şimdi ki gebeliğimde de ona gidiyorum memnunum canım. Ama Erdoğan Koca’yı da çok övüyorlar.
ebru345 Elifsu01 sezaryen olacağım herhangi bir şey duydunuzmu hangi doktorun yanında yapsam doğumu bilemedim
Yasminaydemir ebru345 çok zor bulunuyr dolu oluyor ben 27 haftamda gitmeye başladım şimdi yarın alırlarsa doğum olcak
Elifsu01 ebru345 canım doktor seçemiyorsun diye biliyorum ben. Gün verdiklerinde, o gün hangi doktor varsa o yapıyor sezaryeni.
Kubramuallime Elifsu01 hayır öyle bir durum yok bende şehir hastanesinde 30 kasımda doğum yapıcam inşaallah ve kendi doktorum yapıcak