Barbekusos sliya30 canim bende de 37+4 hic sancı yoktu. 2933 gramdi miniğim. Kilosu hep az gibi geliyor bana üzülüyorum. Senin kaç kiloydu
Selinayyy sliya30 37+2 de 3 kilo 100 gramdı 38+2 de 3 kilo 500 gram olmuştu hala gelen giden yok 4 kilo olmasın dedi doktorum nasıl olucak hayırlısı bakalım haftaya tekrar kontrol 🤗
sliya30 Barbekusos normal canım kilosu kim az diyor ki illa 4 kilo mu doğacak şahsen ben 4 kilo istemem 🙈 şu an 3.58 bebişlerimiz sağlıkla gelsin 🌿
Gamzelinko Lailagasimli1 normal mi sezeryan mi önerdi peki doktorun. Benimki de aynı 35 haftalıkken 3.200 kiloydu suanda 39+4 4 kiloyu geçmiştir kesin nasıl çıkacak bilmiyorum