2tugba Merhaba kızlar🤗 Bugun hastaneye muayene gittim 28+2 haftalıgım doktor şeker yüklemesi ine gerek duymuş bu haftaya gelene kadar yaptırmamştım şimdi sonuç çıktı (açlık 108) normalmi bilmiyorum doktorum gitmişti gösteremedim sizce normalmi???
Gamzesa 2tugba bende bugün yaptırdım ama 75 gr şeker yüklemesi yapıldı 110a kadar normal referans aralığı diye biliyorum
kbralya01 2tugba Birazcık fazla çıkmış bende 28. Haftada yaptırmıştım ama 75lik açlığım 102 çıkmıştı doktorda endokrinden randevu al istersen dedi bende dedim hocam sağlık ocağında da vericem onunda sonucuna bi bakalım demiştim oda tamam dedi şekeri karbonhidratı kestim 1 hafta tekrar verdim 92 çıktı yarın kontrolüm var bakım ne dicek 🥹
Dark 2tugba 140 a kadar sanırım normal ama sizinde yükselmeye eğilimli sanki, yediklerinize dikkat edin
2tugba kbralya01 pazartesi bende mi Bi sağlık ocagna da yaptırsam acaba ya banada fazla geldi araştırma göre de endişelendim
Gamzesa 2tugba dediğim gibi 110a kadar normal üstü yüksek diye biliyorum ama sizinde biraz sınırda gibi yeme içmene dikkat et der muhtemelen stres yapmayın bence