Papatya24
Bende çok kararsızdım, çevreden yaptır veya yaptırma diyende oldu. En doğru kararı doktorunuzla beraber vermeniz daha iyi
Doktorum yaptırdığımda bir sakınca yok, bir adet baklava diliminin zararı yok sonuçta pirinçte bile şeker var dedi. Yaptırdım pişman değilim ben