birprensesvebirprensannesi MasalAtasoyy 2 günde 2 katı artması gerekiyor. Çok az artmış bence üzgünüm. Ama doktorunuz daha iyi bilir tabiki
Cgdm34 MasalAtasoyy moraliniz bozulmasın ama az artmıs canım 2 gunde bır 2 katı olması lazım ama tabıkıde yınede umutsuz olmamak lazım doktorun sana daha ıyı bılgı verır🙏
melikeyldz_05 MasalAtasoyy Doktorunla görüşüyor musun İki günde iki katı artması gerekiyor diolar . Bende iki günde bir kan veriyorm 🥹
en_guzel_emanetlerim MasalAtasoyy eğer 25i pazartesi günü 40ı bugün gördüyseniz değer olarak çok düşük üzgünüm muhtemelen kimyasal gebelik yaşıyorsunuz İki günde bir iki katı olmalıydı yani mesela pazartesi 25 ise çarşamba 50 bugünkü değeriniz de 100 küsür olmalı
guzelanne01_ MasalAtasoyy canım niye sık sık baktırıyorsun bence gerek yok strese sokma kendini Tek sefer yeterli 399 çıktı benim 14 gün bekledim doktora gittim gerek yokki canım