Nurcanben en güzeli umursamamak. Ben bak 27 haftalık ölü doğum yaptım sonra testlerdi benim psikolojik olarak toparlanma vs derken 4 ay falan korunduk. Sonra kafayı yedim çocuk da çocuk diye ilk 2 ay artık görev haline geldi ilişki canımız istemese dahi çocuk için diyerek yaptık. Ve o 2 ay kaç test yaptım sayamadım hatta birinde erken gebelik pozitif çıktı kan negatifti saatlerce günlerce ağladım. Sonra akışına bıraktım Rabbim zamanı gelince verir demekki daha nasip değil dedim sustum oturdum. 3.ay hiç kafama takmadım ilişki bioldu bi olmadı düzensizdi. Adetlerim de hep düzensiz benim pcoslu olduğum için gecikince de takmadım zaten gecikiyor dedim. Sonra bi test yaptım gözlerime inanamadım pozitifti. Biraz uzun oldu kusura bakma ama demem o ki kafanı rahat tut canını sıkma sürekli dillendirme ki Rabbim seni onunla sınamasın. Emin ol en doğru zamanda veriyor kurban olduğum Rabbim…