Birmelekbinsukurabbime Merhaba arkadaşlar 11 haftalık hamileyim ve pazartesi günu direksiyon derslerim basliyacak acaba bebeğe bir sıkıntı olur mu
catandgirlmom Birmelekbinsukurabbime hamile olduğunuzu söyleyin zaten ani fren yaptırmıyorlar diye biliyorum hamilelere
ZelihaaK Birmelekbinsukurabbime sınava bile hamile olarak girdim hocama söyledim oda durumu açıkladı ani fren vs yaptırmadılar belin ağrımasın geç burayı dediler bir sıkıntı olmaz derslerde de yaptırmazlar söylersen
Cgdm34 Birmelekbinsukurabbime dusuk tehlıkem vs yksa korkma bır sey olmaz hamıle oldıgun ıcın zaten hocalarda dıkkatlı oluyor cnm🤗
Tubatgn Birmelekbinsukurabbime Sonuçta hasta değil hamileyiz canım. Allah bilir orasını. Sen bunları düşünme hiç 🌺
Bestyy Canım tehliken yoksa sorun olmaz. Ben 4,5 aylık hamileydim ehliyeti aldığımda ☺️ ani freni yaptırmıyor hocalar hamileyim dersen. Emniyet kemerinide göbeğinin altında tutmaya dikkat edersen hic sıkıntı olmaz allahn izniyle
Birmelekbinsukurabbime Bestyy Allah’ıma bin şükürler olsun tehlikem yok şu anda 11 haftalık hamileyim ve bir an önce de almak istiyorum çünkü hamilelikte ve çocuk olduğunda çok lazom olacak gibi geliyor
Birmelekbinsukurabbime Bestyy peki kaput açma falan oluyor yani agirligini bilmiyorum açmakta zorlandiniz mi hiç
elaymoms Birmelekbinsukurabbime ya bana da yardımcı olur musunuz bende ehliyete yazılmak istiyorum 15 haftalık hamileyim. Kabul ediyorlar mı?süreç nasıl ilerliyor , ne kadar sürüyor ehliyet almak zaman olarak hem dersler hem direksiyon vs? Açıklarsanız çok sevinirim🌸
Birmelekbinsukurabbime elaymoms tabii ama ben ehliyete yazıldığım da hamile değildim yazıldım bir sonraki ay için geliceksin dediler sonra beni arayıp çağırdılar gün verdiler onların verdiği saatte 1 hafta boyunca derslere gittim sözel olarak sonrasında derslerden 2 hafta sonra yazılı sınav oldu o sıra hamileymisim zaten ilk sınavı geçtikten sonra direksiyon dersleri oluyor o da 1 hafta 1 buçuk saat ayın başında oluyor sonunda da sınava giriyorsun bu kadar canım hamileyim diye zaten yardımcı olacaklarını soylediler
Bestyy elaymoms Hamileliğiniz ehliyet almanıza engel olmaz riskiniz yoksa tabi doktorunuza danışın mutlaka☺️ öncelikle kayıt oluyorsunuz yüzyüze teorik dersleri alıyorsunuz 2 hafta kadar sonrasında sınav oluyorsunuz ve ardından direksiyon dersleriniz oluyor 2 hafta kadar sonra direksiyon sınavına giriyorsunuz. Direksiyon derslerinzde ani hızlı herhangi bişey yaptırmıyorlar hamile olduğunuz icin parkularda ani fren parkuuru var orda da yaptırmazlar yavaşça durursunz. Çok zor değil hocanızı mutlaka sakin biri seçin asabi olmamalı☺️☺️
Bestyy Birmelekbinsukurabbime Yok orta hafiflikte yani ben açtım 60 kiloyum boyumda kısa hic sıkıntı yaşamdım. Hocam ve komisyonda nezaketen durun biz açalım falan dediler de istemedim yapabileceğim bişeydi. Hassas davranıyorlar zaten ya sıkıntı yaşamazsınız. Sadece biraz heyecanlı bi sürec oluyor panik anları olabiliyor örneğin ben karşıdan tır gelirken korkup direksiyonu kırıp kaçıyordum hep😀😀 o anlarda falan biraz panikleyebiliyorsunz heyecan olabiliyor ama bunu tolere eder alışırsınz😊 direksiyon hakimiyeti vites ve kurallar işte bu kadar