Lavinnn MTHFR A1298C HETEROZİGOT, beta fibrinogen 455G>A HETEROZİGOT, Faktör XIII V34L HETEROZİGOT mutasyonlarını taşıyan var mı acaba ? Bu sebeple düşük yaşayan oldu mu ? Önlem amaçlı doktorunuz hangi ilaçları kullandırttı?
91mer Lavinnn faktör II heterozigot benim sadece sorunum bu 2 dusuk oldu . Bilmiyordum böyle gende sorun var , gebelik planı varsa dr coraspirin 100 mg kullan dedi hamile kalırsam 04 ipne dedim, neden 04 dedim faktör 2 heterozigot cok önemli degik ama vurulmak gerek dedi ve 50:70 arası kılo olanlar 04 dedi
91mer Lavinnn ve drlat bana hemozigor ise risk daha fazla demişti pıhtılaşmada heterozigot daha hafif pıhtılaşmalar .
Birmelekannedi 91mer ya bişi sorcam benim de pai1 4g 5g diye bı genede heterezigot polimer çıktı hemotoloji de perinatolag da iğne yecgerek yok dedi ecopirin kullansan yeter dediler bı bilginiz var m i
Lavinnn 91mer teşekkür ederim , benim doktorum çok tecrübeli güya ama bu durum canımı sıkıyor çünkü çok rahat. Bu faktörlerime rağmen önceki düşüğüme pıhtılaşmadan kaynaklı kayıp olduğunu söyleyemeyiz diyor. 6 ay sonra yani bu ay tekrar gebe kaldım tedavi ile. Bthcg 389 ile öğrenince ben kendisine kullanmayacak mıyız ilaç diye sordum. Yani ben zorla yazdırdım. Bu doktorlar neden bu kadar rahat
Htc1212 Lavinnn benim doktorum da böyleydi bana gebe kalır kalmaz clexane başlarız dedi gittim yok kalp atışını duyalım sonra başlarız dedi doktorumu değiştirdim ben rahatlığı beni rahatsız etti😆 iyiki değişmişim hatta şuanki doktorumun konuşması bile beni rahatlatıyor
Cgdm34 Htc1212 kalp atısıını duymak ıcın zaten o ıgneye baslamak lazım ıgneyı kullanmadıgmz ıcın vücudumz pıhtı olarak gorup kalp atısını olusturmadan vucdmzdan atıyor canım doktorunda gerckten rahatmıs yanı
Lavinnn Htc1212 ben de büyük ihtimalle değişecem. Ama aşırı bilgili olması bizi cezbediyor. Eşim alanında en iyisi diye değiştirmeyelim diyor.
zeyneppp001 Lavinnn benim mthfr a1298c ve faktor 5 heterozigot. Hamileligi ogrendigim gun igneye baslatti doktor
Lavinnn zeyneppp001 ben doktora zorla başlattım gibi oldu. Yani bi kaybım var sonuçta. Oksapar üzerine bilmem Araştırmalar varmış. Bilmem etkisi var yok tartışılıyormuş. Kitap gibi doktor. Bir daha kayıp olsa umrunda değil çokkk rahat bu doktorlar çok. 😞
Htc1212 91mer evet kendiside başta öyle söylüyodu ama fikri değişti nedense zaten pıhtılaşma sorununda bebeği besleyen damarlar tıkanıyor o yüzden kalp atışı ya hiç oluşmuyor yada ya da çok fazla ilerlemiyor riske atmaya ne gerek var
Cgdm34 Lavinnn benım 2 gende yatkınlık vardı oncesınde hap kullandım kan sulandırıcı hamıle kalınca hapı bıraktım dırek egneye basladık 4 luk olanından 37. Haftamdayım cok sukur sorun yasamadım . Kımısı hem hap hemde ıgneyı kullanıyormus muhtemelen pıhtılasma sevıyesıyle alakalı cnm
Lavinnn Cgdm34 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. İnşallah Allah ın izniyle isteyen her kadının bebeği olsun inşallah amin amin. Rabbim kimseyi evlat yokluğu ile imtihan etmesin
Lavinnn Htc1212 mesela benim bebeğimin bir hafta kalp atışını duyduk. zayıftı biraz. Sonraki hafta durmuştu. Zorla fakültede yaptım pıhtılaşma testini. Doktor ısrarla bebeğini pıhtılaşmadan kaybettik diyemeyiz diyor. Sağlıksız bebekti diyor
zeyneppp001 Lavinnn bazi doktorlar gercekten bambaska seyler soyluyo. Banada 2 dusuk icin olabilir bebek sagliksizdir arastirmaya gerek yok demisti bi doktor. Bi kac tane doktor gorusu almak lazim o dusukler kolay olmuyo
91mer Lavinnn siz hangisinde kendimizi güvende hissediyorsanız o hekimle devam edim hamilelerin kendini güvende hisseden dr gitmesi stresi ortadan bence kaldırıyor ben cokkk ünlü Prof gitmiştim baya ünlü asla kan pıhtılaşma dolayı dusuk kaybı diyemeyiz öyle araştırmalar uok dedi ve gerek yık iğneye yazmıyorum dedi ama bulunduğum ildeki 3 tame kadın dr göründüm hepsi 04 yeterli dedi
Htc1212 Lavinnn inan bana bende öyle diyodum doktor için hastane için doktorun mezun olduğu okul çalıştığı hastaneler falan cezbetti bizi ama aldanma sen kendini nasıl iyi hissediyossan öyle yap için rahat etsin en azından
Htc1212 Lavinnn benimde ilk gebeliğim öyleydi zayıf duyduk sonra 8. Haftada durdu kalbi pıhtılaşma sorunumu bilmiyodum doktorların zaten bu durumda diyebilecekleri başka bi şey yok yani ilk gebelik bi de bende öyle düşündüm daha sonrasında teste çıkınca en azından sorunumu buldum elimden gelen her şeyi yapıyorum için çok rahat şuan
91mer Birmelekannedi Birmelekannedi evet dr o genin cokkk önem arz etmediğimi söylemişti önemli olan 6 lı panel testinde faktör 2 ve faktör 5 bunlar homoszigot ise ağır pıhtılaşma var demek ama hetorozigot ise hafif pıhtılaşma var demek