Ben de 35+4üm baya baskı ve ağrı var vajinamda benim bebeğim kanala girmiş doktor baskı yapar normal dedi, sizin bebişlerinizde hareketleri nasıl benimki çok hareketli akşamları özellikle sağ tarafımdan çıkıcak gibi sanki ayaklarımı artık dirsekleri mi anlamıyorum çok kötü çıkarıyor sağ tarafımdan 🤦🏻♀️