Bebegimizolsun Ben 25+4 üm şuan. Kan uyuşmazlığı için devlet hastanesinde bi doktor ben ilk gebelikte önermiyorum dedi Bebek doğduktan sonra ki kana bakılıp gerek görülürse yapılır dedi Özelde bi doktor 28 de yaparız dedi Başka özelde doktor ilk gebelikte gerek yok dedi Kafam okadar allak bullak oldu ki anlamadım ya Vurdurmalı mıyım vurdurmamalı mıyım ilk gebeliğim
Hulya2841 Bebegimizolsun kanaman olursa vururlar zaten bide dogumdan snra bebeğin kanına bakarlar ona göre yaparlar boş yere olma
Z_B_A2019 Bebegimizolsun İlk gebelikte test yaptıktan sonra sonuç negatif ise gerek gormuyolar doğumdan sonra bebeğin kan grubuna bakıp iğne yapıyorlar benim ilk gebeligimde 28. Haftada test yaptılar negatif çıktı gerek yok dedi doğumdan sonra bebek pozitif çıkınca bana iğne yaptılar şimdi ikinci gebeliğim 3 aylikkende test yaptılar 28. Haftada da test yaptılar negatif çıktı fakat ikinci olduğu için riske atmamak adına ignemi oldum birde doğumdan sonra bakicaklar yine ona göre iğnemi olucam
Yildizparlak Bebegimizolsun canım ilk gebelikte yapılıyor ben özelde idi kontrollerim 28 inci haftada devlete gidip kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum doğumdan sonra yine vurdular
Ays19Ays Bebegimizolsun şöyle benim annemle babam arasında da kan uyuşmazlığı var ilk gebeliğinde iğne vurulmamış ama kardeşimde vurulmuş her ikimizde de sıkıntı yok çok şükür benle eşimde de kan uyuşmazlığı var bende 28.haftada iğne vurulmam söylendi ben vurulacağım (özele gidiyorum bu arada) riske atamam
siyahinciii Benim bebeğimin 8+4 te kalbi durmuştu 13. Hafta doktor kontrolünden sonra kürtaj oldum hemen iğneyi talep ettim kan uyuşmazlığı için devlet hastanesinde ve yaptılar ilk bebeğimdi bebeğiniz ve sizin sağlığınız için yaptırmalısınız diye düşünüyorum tabii tercih yine sizin annesi
momqq siyahinciii canım kürtajdan snra neden istedin acaba ya bnm de ilk kızım oldu 4 sene snra ikinci gebelik oldu oda 8 haftalkdi düşük yaptım sonuçlarını gdip almadım tekrar aynı acıyı yasarm korkusu veya yüzüm tutmadı diyelm 🤦🏻♀️ 2 sene oldu kürtaj olalı hala gebe kalamadim doktra da gittim hic bir skinti yok dedi sn kurtjdan snra iğne istedm dedn ona takıldım nedn istedn ki onu 🤔
91mer Devlet hastanesinde dr efekti 28 hafta öncesi kanama olursa vuruyorlar yoksa eğer haftasında gel diyorlar . Diyetimde Allah korusun dusuk oldu kürtaj sonrası hemen iğne kan uyuşmazlığı iğnesi vuruluyır
Burcualtin9 Bizde de kan uyuşmazlığı var 28. Haftada fln yaptırılması gerekiyormuş ama ben yaptırmadım doktoruma da söyledim, doktorum da zaten doğumda eğer bebekle senin aranda kan uyuşmazlığı olursa öyle iğne yapariz diger gibi gerek yok dedi
momqq Bnce yaptırmalısın yinede senin kararın ama ciddi sonuçlar dogurabiliyormuş diğer çocukların için de önemli bi konu 🌼
3868zuka Kan uyuşmazlığı ciddi bir durumdur bende 2 düştükten sonra yaptırdım şimdi 27deyim 28.haftada yaptırcam tekrar doktorum keisn ol dedi
Bahar0101 Benim doktorum alanında ün almış biri ben yaptırdım size de tavsiye ederim ilerisi için sknt