Gamzesa Bugün şeker yüklemesi yaptırdım çok şükür iyi çıktı sormak istediğiniz bir şey varsa cevaplayabilirim 😊
tugcegk Gamzesa öncelikle geçmiş olsun 🙏🏻 İçtiğiniz şey çok şekerli bi şey mi gerçekten aç karnına içince midesi falan bulanan oluyor diyorlar ben de önümüzdeki randevuda yaptıracağım da
Gamzesa tugcegk benim içtiğim limonluydu başta hızlı hızlı içtim sonlara doğru biraz bogazımı yaktı şekeri ama içilmeyecek bir şey değil kesinlikle mide bulantısı yapmadı bana ama midemi yaktı biraz etkisi bi saat içinde geçiyor zaten
aframoms13 tugcegk bende bugünnuaptırdım aslında çok tadı yok ama aç gittiğimiz için ve kan verdiğimiz için ben kötü oldum eve zor döndüm tavsiyem kan verdikten sonra çikolata gibi tatlı şeyler yemeyin şeker üstüne şeker vücut kaldırmadı😂
tugcegk Gamzesa teşekkür ederim ☺️ bi saat katlanırız miniklerimiz için napalım iyi sonuçlar alalım da
Gamzesa iremuziii evet 10 saat aç olmak gerekiyor önce aclık kan şekerine bakılıyor sonra içecek içiliyor kan veriyoruz sonra her saat tekrar kan veriliyo toplam 4 kere kan vermiş oluyoruz bu süre zarfında yemek yemek su içmek yok
Gamzesa hayalperest2310 benim yapmadı bende korkarak gittim ama herkesin bünyesi aynı değil pozitif düşünmek lazım
tugcegk aframoms13 aynen yanınızda nolur nolmaz biri olsun diyorlar ama tavsiyeniz için teşekkürler tuzlu kraker poğaça falan alırım ilk olmadı ☺️
_edakrsu22 iremuziii inşallah içtikten sonra dolaşma baş dönmesi mide bulantısı yapıyor dolasinca oturarak bekle inşallah sorunsuz atlatırsın 🙏