Gulgul merhaba ben bülent bey’in asistanıyla konuştum.durumu söyledim.yarın sadi konuk hastanesine gelsin demiş.inş kan veririm yarın yoksa izmir tepecik hastanesine gidicem.verdiğiniz bilgi için çok teşekkürler.bilmeyenleri yönlendirelim.boşuna 3000 tl vermek yazık ücretsiz varken