girl_boy_annesi han_tme1 doktor iyi dediyse iyidir benim kızım 39+4 tam 3 kilo doğdu çok minyondu ama eşim ile biz de ufağız ben 1.58 eşim 1.64 boyunda
Milosee han_tme1 inanın kilolu olmaktan iyidir şuan sizinki çok iyi benimki 32 haftalık 2.485 Gr şeker yüzünden aşırı kilo alıyormuş ve sağlık açısından hiç iyi değil kafanıza takmayın kilosu çok iyi bence
Milosee Bereninannesi bende aynısı yaşadım doktor çok tehlikeli dedi şeker yüzünden kilo alıyor bebek dedi şuan 32 haftalığim 2485 Gr endokrinoloji bölümüne yönlendirdi sizde de şeker var mı acaba? 30 haftalıkken 2 kiloya yakındı benim bebeğim
Bereninannesi Milosee şeker çıkmadı şükür kuzum bende doktor da bi sorun görse söylerdi herhalde kaç kere gittim hiçbir doktor anormal bişey söylemedi çok şükür
Drysmsn Bereninannesi bugün gıttım daha 30+3 haftalığız 1.700 kılosu Gebelık sekerı olduğu ıcın bende kılo almasın dıye uğraşıyorum Buradaki bu haftada yüksek kıloları görümce rahatlıyorum ıyı benımlı normal çok değil diye 😂
Bereninannesi Drysmsn şeker varsa dikkat et kendine canım benim sağlıkla doğsun yavrularımız inşallah
Bereninannesi Milosee sen de şekerine çok dikkat et doktorun diyet programı vermiştir elinden geldiğince uymaya çalış inşallah bi an önce geçer canım geçmiş olsun sağlıkla doğsun yavrularımız inşallah 🤲🏻🌷