Busradrkc o durum bendede var doktor banada dedi hızlı almışsın diye yaptığım tek şey 3 ana ve 2 ara öğün beslenmek aralarda kaçamak normalde hep kostığım ve zaten zayıf olmadığım için alıyorum yani napıyım sebze yiyoeum günlerdir ama yok göğüslerim şişti karnım şişti su içiyorum sürekli bilemiyorumki belkide hepsi yağ diildir vücut yapım çok müsait yani