guzelanne01_ bilmiyor muydun canım yolk kesesini ? Duymamış bilmiyor olablirsin normal.🙂 İlk başta gebelik kesesi oluşuyor onun içinde yolk kesesi oluşuyor daha sonra da bebek🙂 yolk kesesi 12. Haftaya kadar bebeği besliyor daha sonra besleme işlemini plasenta üstleniyor ve yolk kesesi yavaş yavaş kayboluyor🥲