Blkstb
Ben can hastanesinde Şebnem hocaya gidiyorum aşırı memnunum. Tatlı dilli Güler yüzlü, iyiki o doktora denk gelmişim. Her konuda yardımcı oluyor
Mesaj attığımda anında cevap veriyor, randevu alamadığımda hemen boşluğunda araya sıkıştırıyor
Tavsiye ederim