Edadgnnn 35+3 de gribe yakalandım sadece burun tıkanıklığı ve geniz akıntısı yaşıyorum. İlk gebeliğim kızlar tavsiyelerinize ihtiyacım var birde bebeğime her herhangi bir sıkıntı yansıtır mı benim grip olmam?
Edadgnnn gzl_anne12 ağzımın içi zehir gibi ama umarım iyi gelir ya su bile içmek istemiyorum ağzımdaki o acı tattan dolayı
Gorkim Ihlamur iç bol bol temiz hava al ılık duş genizlerin açılsın ateşine dikkat et en önemlisi 38 görünce duşa gir risk alma parol iç ateş çıkarsa çocuklara gribin sıkıntısı yok ama ateş sıkıntı olursa tabi
Edadgnnn Gorkim Bazı bitki çaylarını tüketmemin iyi olmadığını söylüyorlar ya ıhlamurun bir sakıncası yok dimi