Deletedmom_51 28.haftaya girdik bizim çocuk baş aşağı dönmüş doktor sıkıntı yok dedi açılma yok rahimde dedi böyle dönebilir dedi 😊 böyle olan var mı?
2prens2prenses Deletedmom_51 benimde 26 da baş gelişti 29 da geri döndü 😅 gerçi sorun değil benim sezeryan olacak zaten ama 😁
bohemianmom Benimde 28. Haftada döndü canım normal doğuma kadar böyle kal diye anlaşma yaptık beyefendi ile inşallah sözünde durur 🤭
zeynepaylaipek Deletedmom_51 bende 26 da gittiğimde baş gelişti bildiğim kadarıyla o haftalarda yerleri müsait olduğu için çok dönebilirler mis diğer kızımda 31 de baş geliş oldu ve normal doğdu daha da donmemisti. Bunda nasıl olacak bilmiyorum ama şuan çok aşağıda onun rahatsızlığını çekiyorum