Mero1 Kızlar selam 21 haftalığım dis Eti kanamam oluyor gece uyuduğumda. Yaşayan var mi kan ilacını kullanamıyorum kusuyorum diye sizin başınıza geldi mi hic bir şekilde midem ilac kabul etmiyor :(
2022bebeki Mero1 Magnezyum kalsiyum eksikliğinden oluyormuş. Takviyeyr başladım, gece yatmadan önce süt,kefir,maden suyundan birini dönüşümlü olarak tuketiyorn büyük oranda azaldi
Lastly Bende de var dis eti kanaması 34. Haftadayım uzun zamandir yasiyorum sabah uyandigimda agzimda kan kuruyor resmen . Dis eti rahatsizligim var ama benim dr gargara yapmamı söyledi karbonatla cok etkili olmasa da ise yariyor . Birde kalsiyumu bol bol aalmaya calisiyorum
Sinemakty Lastly benimde aynı şekilde canım tam tersi benim doktorumda C vitamini eksikliğinden kaynaklanıyor demişti .