Tugba0133 Tugba0133 benim de 7. Hafta de dünden beri kahverengi akıntım var ben de birazdan gidicem doktora oncesinde konustum kahverengi akıntıdan korkmana gerek yok ama için rahat etsin yine de gel bakalım dedi , salı günü kalp atısını duymaya gidecektik , belki bugün duyabiliriz insallah 🫶 ben de progestan kullanıyorum endişelenmeyin kontrolde bişey cıkmadıysa yoktur zaten içinizi ferah tutun